maanantai 5. huhtikuuta 2010

Vaikutusvuoro

Tarjoilija,

Minun lautasellani on pingviini.
Mitä se siinä seisoo, kun sen pitäisi ennemminkin olla pakastearkussani?

Tarjoilija,

Minä en jaksa enää mauttomia vitsejänne
Olkaa hyvä ja poistukaa
Jopa minun huumorintajullani on rajapyykkinsä

Vain aukottomat tosiasiat saavat sijaa menneisyyteen kirjatuista luvuista.
Äitini odotti keskenmenoa, kun minä asutin hänen kohtuaan.
Vaan abortin mukana ei tule käyttöohjeita
Ei kyllä tullut pesukoneenkaan ohessa
Asianhaaran kolmannessa haarassa haraavat vastaan haravat
Tietämätön
Minä valistan
Seksiobjekti
Valmiina näytille
Polymeeripakkauksessaan
Jossa säilöntäkaasut vievät vähemmän tilaa kuin mallinuken meikkien yhteenlaskettu tilavuus


Tarjoilija,

Kärpäsessäni on keittoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti