keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Alastomalla taivaalla
raudan puutteesta kärsivä kuu
tuijotan takaisin vähintään yhtä ontosti
vaikkei hemoglobiinini olekaan romahtanut noin alas
olen minä jostain syystä valkaistu
oovalkuainen

Alaston taivas
allani alaston maa
Pelko pitää majaa tuulipuvun sisävuoressa
Siksi pidänkin sitä vain juostessa
Alaston minä
peilin paljastamaa

Tietyö(maa) . Hullu-Jussien huudot . Vieras vastaantulija . Alaston hänkin . Yritän lukea jotain hänen kasvoiltaan . Ne ovat kiveä . Luuta . Styroksia . Minun tekisi mieli ojentaa käteni . Ja koskettaa . Katsoa mureneeko hän silkasta sormieni sileästä hipaisusta . En kehtaa . Hän ohittaa minut . Vai ohitanko minä hänet ? Käännyn ja katson hänen paljasta selkää . Selkänikamien kiero vuoristorata . Hikipisarat vaunuja . Rata on ruosteessa . Hän on ruosteessa .

Muuri
Tässä
Näet
Sen
Alaston
Ajatukset kavahtavat heijastuksiaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti