sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Autiomaan puhallinorkesteri

Tässäkö minä olen kerrankin alasti edessänne tuomarin miehistä koskemattomuutta symboloiva pienikokoinen puuvasara päästää paukahduksen ja minä päästän sinusta irti kuristettuani ensin vanha tietyöurakka jatkuu köyristyneisiin selkiin katsomatta

2.painos

villit nurkkaliberalistit pöytälaatikkokirjailijat sekä teennäiselle haiskahtavat taiteilijat


niin sattuu käymään,
kun unohtaa napsauttaa lieden pois päältä. Ei meitä ole tänne päästetty tarkoituksella.
 Yövartija Apalbee vain unohti lukita portit.


20 prosenttia tuotoista hyväntekeväisyyteen

minun sielunelämäni on teidän sielunelämäänne
kun minä hukun teiltä loppuu happi
kun minä hymyilen teidän täytyy siirtyä vastakkaiselle kaistalle
ja tuntea rusakko
olla rusakko

taidan sivuuttaa kunniamaininnat

1 kommentti: